Fick sällskap på våran promanad idag!

Min dag började med att titta på EM i fridrott. Tycker det är spännande med stora mästerskap.
Sen när det var uppehåll mellan svenskarna så tog jag en promenad med hundarna. Denna dag var lite speciell jämnfört med andra dagar. Eftersom Tarzan valde att följa med oss...
Det tyckte hundarna var roligt, eftersom det blir lite mer spännande.
Vi gick in i skogen där jag släppte båda hundarna, Tarzan höll sig i bakgrunden för en stund, men sen sprang han fram till Nellie & Bazze & dom satte fart. Men Tarzan klättrade upp i trädet. Sen så var hanns promenad slut med oss & han tog sig hem på egen hand.



Idag fick hundarna despans utav mig eftersom jag hade dåligt samvete när jag inte varit ute med dom. Men dom klagade inte speciellt när dom fick göra mig sällskap i soffan. Ursäkta den dåliga skärpan!



Tarzan följer oss strax bakom, på väg ut i från området där vi bor.



Nellie kollar om Tarzan fortfarande är med oss....



Vilket han är.... Måste se roligt ut när han följer efter...


Tarzan syns inte men han är i buskarna & hundarna är efter.



Snopna hundar sitter nedanför trädet när Tarzan är uppe på en hundradels sekund :)



Detta undrar jag vad det är för något. Hittade det uppe på berget, bakom "muren" är det ett stup. Ser ut som att man gjort detta för att det ska samlas vatten där, men vet inte om det stämmer? Ligger som i en bergsspricka.
Vet du??



Så här såg det ut lite längra bak eller vad man ska säga..?

Hundarna tyckte det var mycket kul att få springa av sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0