på sjukhuset.

Hej allihopa, det är Elin som skriver. Madeleines vän och hundvakt.

Igår runt 22 tiden på kvällen fick Madeleine åka akut in till sjukhuset på grund av svåra ryggsmärtor. Hon fick stanna kvar där igår natt och blir även kvar i natt.
Läget just nu är bättre för henne men hon kan fortfarande inte röra sig normalt utan att känna av smärtorna.
Jag har telefon konakt med henne hela tiden eftersom att jag har hennes hundar och jag bor förtillfället  här. Jag vet inte när hon kommer hem men jag hoppas på att det blir så snart som möjligt.

Madeleine bad mig skriva ett inlägg till er för att ni skulle veta om vad som egentligen händer här just nu.
Jag återkommer med mera info senare imorgon om inte Madeleine själv kan skriva.

Mvh Elin

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej Madeleine!

Åååååååh va ledsen jag blir när jag läser din blogg!! Man kan inte tro att det är sant men det e ju det,tyvärr. Hoppas du mår bättre nu och du verkar få god omvårdnad av din farmor o farfar. Självklart längtar du ihjäl dig efter dina hundar o katter! Jobbigt oxå med strul med FK, läkarintyg o annat. Vet att jag tänker på dig o hoppas du blir bättre med mer medicin!! Kram, Kris

2009-04-01 @ 10:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0