Följ med på min & Felicia´s upptäcksfärd! :) Fortsättning....

Felicia är fortfarande kvar hos mig, blir även det i natt. Så hon åker till skolan med mig i morgon när jag ska in för att ombesikta min bil. För Nicke har varit här & fixat den idag, så håll tummarna för att den ska gå igeonom nu!

Felicia & jag var ute på promaned idag med hundarna, vi gick tillbaka dit jag var igår.
Eftersom jag tyckte att det var ett bra ställe för hundarna att springa på.
Vi hade en intressant upptäcksfärd.
Tittade på olika skapelser i naturen & gammla saker vi kunde hitta medans hundarna sprang omkring oss.


Vi hittade något som liknade en gammal grund till ett hus där dessa stod kvar som jag nu inte kommer på vad det heter?
Men dom skulle Felicia testa sin balnas på såklart.

Och resten av bilderna vill inte, nuhar jag hållt på i 1½ timme. Så nu får det vara bra, försöker i morgon igen.
Då får ni se resten. Men nu måste jag i säng, ska upp tidigt & besikta bilen...
Sov gott ♥

 Nu idag måndag fortsätter jag med mitt inlägg, & lägger in bilderna som inte ville igår!




Det här vågar man när man är ung, balansera på en trädstamm & bakom är det ett stup!



Som liten vågar man också ta sig ner för stupet, men det var inte lika lätt för min lilla prinsessa att ta sig upp.
Nellie är på bilden i mitten ( om det är svårt att hitta) ....
Men hon lyckades på 3:dje försöket....


Kolla in hur grenarna växer på trädet, sen är Felicia på våg upp i det..


Nu är hon uppe...
Efter hon & Nellie testat sin balans förmåga så vart vi sakletare...


Berget ser ut som tårtbitar :)
Men Felicia har även hittat något mellan sprickorna...


Bl.a denna burk som vi efter en stund listade ut att det var en gammal kaffeburk.
Det stod instuktioner på baksidan där dom beskrev hur man skulle göra för att få ett gott kaffe.


Mellan deesa berg låg det en hel del saker men det var inte så lätt att komma åt det...
Förutom Nellie då som är så liten sprang fram & tillbaka där i mellan.


Sen efter det vart det bergsbestigning, för att kolla in utsikten....


Felicia tyckte det var mäktigt att se utsikten men även när vinden blåser i ansiktet.


Vi hittade mossa & det såg ut som att den blommade....


Detta lilla hål hittade Felicia i marken, tror att det kanske kunde vara en mus eller något som bor där.
VAD TROR DU?!?
Vi vet inte rtiktigt, men hlet klart finns det mycket att upptäcka i naturen. Alltid kul när man får sällskap av någon.
Sen finns det så otroligt mycket att titta på, vi hittade i alla fall 2st kojor också.
Var ute ca 50min, mycket trevlig promenad.

Så nu har ni fått tagit liten del av den också.

I morgon tisdag är det sjukgymnasten & jag ska få hämta min sulor :)
Så det blir en tidig morgon även då....
Sov gott... ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0