Mitt första långkok!

Idag har jag gjort ett långkok för första gången i mitt liv!
Jag har tillagat kalopps. Så nu har jag mat för en månd framöver :)
Jag kommer se ut som det sen ;)
Nej men det var enklare än vad jag har trott, så med lite tips ifrån farmor så blev det riktigt bra!
Det tog ju typ 4 timmar innan det vart klart men det var det värt.
Jag tycket nämligen väldigt mycekt om det.

Så bjöd Ruedde på middag idag, så det var trvligt med lite sällskap.
Imorgon är jag bjuden hem till min faste på mat.
Hon bor granne med mig, en stenkast här ifrån.

Nu blir det lite träning för att sen lägga mig.
Sov gott ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

du är duktig du Madeleine, tränar och lagar mat! :)



Svar: haha, de där med rapen du prata om! Jag kan tänka mig att alla tittade efter en STOR karl som skulle ha gjort den, haha! jag ser synen framför mig när dom insåg att de va du! :)

Puss <3<3

2009-03-07 @ 08:51:16
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0