Hoppas på det!

Hej allihopa. Elin här.
DET ÄR SOL UTE!! Gud va underbart det är. Hihi, snart så är våren här på riktigt!

Skulle ha hälsat på Madeleine idag, men blev ändring i planeringen. Kan bli så ibland.
Vet inte riktigt hur hon mår just nu för tillfället men jag vet att hon mår bättre än när hon åkte in. Imorgon är planen att hon ska få komma hem. Fast hem till hennes farmor då eftersom att hon inte riktigt kommer klara av att städa och laga mat osv själv. Så om hon kan få med sig ett gåbord kan hon få komma hem till farmor och farfar imorgon. Det skulle vara underbart för henne verkligen.
Nu hoppas jag på det bästa, och håller tummarna för att hon ska få komma hem.

Ni får ha det så bra så skriver jag så fort jag vet någonting, nu ska jag ta fram damsugaren igen... hah, vi hörs.
Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0