Underbar dag med Anna! Min vändning....

Sorry....
Hade inte sovit i stort sett natten innan =0(
Somnade på soffan igår, vid 23 tiden...
Vaknade på soffan igen 0818, sen somnade jag om igen...
Var inte min dag igår & var inte på humör för att skriva.
Vet inte vad jag ska skriva om nu heller...


Men har haft besök av min underbara, käraste vän Anna.
Vi har inte setts på MYCKET länge!!!
Hon har aldrig varit hemma hos mig, sen jag flyttade hit där ja bor nu.
Sen nu har hon flyttat så har svårt att hälsa på henne... =0(
Men det finns ett hopp nu att jag kan lifta med min granne dit =0)

Fick 1:a behandlingen nu av henne, det känndes som om detta var min sista chans.
Har ingen energi kvar!
Så hon ska ge mig ett antal behandlingar, för att få mig på banan igen.
Vilket känns som om det inte var en dag för tidigt!
Man blir matt av behandlingen, men samtidigt lättat.
Ser så mycket fram emot nästa!!!
Sen är det ju så att jag får se Anna på köpet =0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0