Hur många gånger skjuter man inte på saker....?

Njuter av vareda sekund i solen!!
Nu trivs jag som bäst & får aldrig nog!
En dag så ska jag ha ett hus i ett varmare land där jag kan tillbringa tid när det är kallare.

Idag mot min vilja så var jga tvungen att ta mig in till apoteket.
Vill undvika det i denna värme, men tänkte kan ju göra det på f.m i alla fall så sliper man den värsta värmen.
Jo eller hur...!
Hade ställt klockan på 3 olika alarm för att ta mig upp, men min kropp strejka.
Vaknade vid 11 tiden, panik!
Nu vart det brottom, men har fortfarande inte vant mig vid att allt tar längre tid än vanligt...
Speciellt inte nu!
Men tog mig iväg efter ett tag, gjorde i ordning så ja skulle kunna åka till strnden direkt efter.
Trots att jag paserar mitt hem, så ville ja bara dit så fort jag kunde!
Men klockan hann bli e.m 13. 30 innan ja hunnit ner dit.
Men väl på plats så var det så skönt både för mig & hundarna, vi badade dom njöt av svalkande vidar i skuggan medans ja stekte i solen =0)

Sen har jag inte haft möjlighet att ta mig till stallet så idag var jag tvungen.
Skutit på det ett bra tag nu...
Gjorde det klockan hade hunnit bli 19, så var sliten minst sagt.
Men vad gör man inte...
Så ut i hagen, jo längst bort såklart, tog mig en ½ timme ut....
Väl framme så busades dom upp av hundarna så då drog alla till stallet... Så det var bara att vända igen...
Men fick några bilder innan...




2 st mycket nöjda & glada hundar =0)


Först såg jag bara lilla delen av flocken & trodde att jag gått till fel sida av hagen, men så var det som tur inte...
Här står Diana & betar i godan ro...


För här stod resten... =0)


Här är Apache på språng hemåt.....


Sen när jag linkade tillbaka så njöt ja av e. solen & naturen. DÅ fick ja syn på denna sten, men har inte kommit på vad den föreställer??... Har du något förslag?


Ja för att man skulle se att det var något på bilden & inte bara små prickar så har jag sommat den..
Men alla är ett bit före kan man säga...




På vägen hem paserade jag dessa nyponblommor som jag tycker är så vackra.


Nej nu är klockan morgon, en dag på strranden väntar hoppas jag!
i morgon får jag sällskap av lillasyster...
Vi får se när jag kommer upp :P
God natt!



Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Men gumman: skaffa Apotetket på internet! Du går in på din sida och tittar på dina recept där. Sedan beställer du och får dem hem till närmsta utlämningsställe eller i brevlådan!

2009-06-29 @ 17:28:46
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0