Sovit genom mig dagen... Laddar för skolavslutning i morgon... =0)

I dag känns det som om att jag har blivit överkörd!!
Nästan som en baksmälla, inte för att jag har haft någon.
Nu är det så att jag har druckit, men har den turen att inte haft baksmällan...
Lyckligt lottad. kan man kanske säga =0)

Så har tillbringat dagen på soffan, sovit till & från...
Känner att huvudvärken är på g igen =0(
Igår vaknade jag med migrän & hade somnat med den...
Har inte lust att få det igen!
Har fått någon nässpray av syster mamma som ska vara bra mot migrän.
Så det blir att testa den vid nästa tillfälle!

Nu ska jag natta, för i morgon blir det skolavslutning för mina systrar Felicia & Sofia.
Så tidigt blir det....
Men ser fram mot det , för då är det sommar! =0)
Det är min gamla skola som jag gick 0:an-6:an i.
Så det blir lite nostalgi också..

Sen är min plan att åka hem till mamma, för där är mormor & morfar & hälsar på.
Träffar ja inte dom då så ofta, så när man får chansen så får man passa på.
Eftersom dom bor i Spanien & är här i Sverige ca 3 mån per år.
Varav 2 mån & 3 veckor är dom på sjön & seglar.
Så har man tur så blir det  2ggr per år.
Så får se om vad mamma säger om det :P


Våran "lilla" Felica går ut 6:an...


& Sofia har blivt så stor så hon går ut 1:an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0