GRATTIS FRIDA 11 ÅR!!! 15/6-09

11 års kalas hemma hos Frida min "bonus" syster.

GRATTIS FRIDA!!!

Frida med sin nya coola cykel!!



Mamma Lisa tittar på sin dotter när hon testar sin nya cykel....


Utsikten ifrån pappa´s hus ner mot vattnet & våran strand....

Frida´s lilla syster Freja bus =0)
Tänkte inte ta med detta kort pga av dålig bild, men fick sen se min farmor (min farmor) till vä om Freja skratta så hjärtligt.
Har nog aldrig fått det på bild så vart tvungen nu att visa. Sen är det Freja´s gammelfarmor till höger i bild.

Sen var det jag, som försökte ta bild på mig själv =0)


 


Fille Frida´s storasyster fastna också på bild ;0)


Så var det middagsdags, grekisksallad & skinksallad stod på menyn, här hjälper Fille till.


Min lott var att skära löken, men när jag hade kommit en bit så upptäckte jag att den inte såg ut som den brukar göra!!
Har ni sett något liknande?!?!?
Den var som delad....
Men mycket god sallad blev det!


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Hej! Skickar ett paket till dig på torsdag. Nyfiken??? asg



Jag vill lägga in länkar på min privata hemsida till folk med EDS. Är det ok om jag länkar till dig?

2009-06-16 @ 23:27:22
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0