Slapp dag....

Hann inte skriva igår pga att jag försov mig...
Så det var bara kasta sig upp ur sängen in i duschen, sen i väg.
Då stod Ruedee & hennes barn & väntade på mig..
Sen gärnet upp till gården för att hinna äta sill lunch med dom andra.
Inte för att jag äter sill, men men...

Har massa bilder ifrån gårdagen, hade tänkt att lägga upp dom idag.
Men har inte haft ork!
Har legat på soffan hela dagen, sovit större delen av tiden.
Känns som om ja skulle vara bakis, men har ju inte druckit en enda droppe!
Sen är jag öm överallt & som sagt inte någon ork.
Så det blev slapp dag för mig, mendans många andra fortsatte festa.

Hörde det när jag öppnade dörren till hundarna, att det var väldigt mycket liv utanför.

Så ska försöka få till det där med bilderna i morgon...


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Har också en sån dag idag. Gick inte upp ur sängen förrän 13. Fast jag stapplade ut 7,30 i morse för att kissa Doriz, sen in igen. Nu ligger jag i soffan och har gjort så sen jag gick upp. Vilken jävla dag!

2009-06-21 @ 17:59:21
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: ElinPelin

sv: jasså har du, då får jag springa ner till dig nästa gång jag ska göra dom då :D alltså snart, eftersom dom håller på att spricka!!!



<3

2009-06-21 @ 19:05:05
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0