Premiär på stranden =0)

Idag var det time för premiär för en dag på stranden...
Så efter frukost i solen i bikini så var det mot stranden!

Hade hundarna i bilen, med bakluckan & fönstrena var öpnna.
Den var tillbackad så ja såg den, men i skuggan såklart!
Men det nöjde sig inte Bazze med, snart så undrade alla på stranden vad det var som lät...
Så det var bara att ta ut dom. Tog dom till sidan av stranden & Bazze dök i vattnet....!!


Här är han på väg att apotera flytleksaken....
Svårt att ta kort mot solen :s


& duktig kommer han tillbaka...


Prinsessans första simtag, men hon fick dock inte med sig leksaken...
Men det är inte lätt första gången så hon är förlåten ;0)


Sen fick dom sitta i skuggan  bakom mig istället.


Prinsessan Nellie & Bazzelito ♥


Ja tog premiär doppet också =0)




Mitt fotavtryck, tycker det var coolt!


Detta var vad jag hade framför mig, även följande bild....


Kan det bli mer avkopplande & njutfullt...! Inte enligt min åsikt.
Här är jag uppväxt på denna strrand, känner ett lugn när jag kommer hit.

Hoppas på samma väder i morgon!
Då blir det stranden igen, men var helt slut efter det färetaget att ta sig dit & hem så ska vila mig nu i form... ;0)


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Härligt!!!!

2009-06-25 @ 17:54:03
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0