Händelserik dag, med spontana infall... Me like!

Nu har jag varit uppe på bena igen =0)
Vaknade i & för sig inte förns klockan var 12....
Men klev upp, åt frukost eller vad man ska kalla det i solen i alla fall.
Sen åkte bikinin på =0)
Känndes skönt att få SOL på sig!!!!

Sen fick jag sällskap av grannen, vi skvallrade om våra midsommaraftonar... ;0)
Trevligt med sällskap när man har isolerat sig i 2 dagar!
Sen hamnade vi i manikyr träsket....
Vilket tog lååång tid! Som vanligt :S
Men kul var det. Sen gick vi till parken med dogsen, ja tittade på medans dom tre sprang!
Men der var sjukt med mygg!!!
Så vi stod inte ut mer än 40 min...

Sen tog vi oss hem igen, fick sällskap av C å titta på Hannibal 2:an...
E var inte så glad över valet av film, så satt & blundade större delen av filmen....
Men så går det när C får välja film. ;P
Jag är ju "allätare" ja, förutom rå action & när det inte är någon handling utan bara skjuta/döda!


Kommentarer
Postat av: Mamma med Mera

Hej ville bara kolla läget... jag mår inte alls bra.. har haft migrän igår, nackspärr idag.. det känns som om jag har låsningar överallt i kroppen, till å med i händerna så det gör ont att göra precis allt... depp dag idag...



Skickar en kramis

2009-06-24 @ 00:52:45
URL: http://pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0