Ledsen att jag inte har bloggat, nu får ni veta varför....

Ledsen för den dåliga uppdateringen...

När ja hade vaknat i fredags 10/7 så var det dax att packa sig iväg, skulle fixa present till Ruedee som fyllde år.
& göra lite ärenden samtidigt.
Fick vänta in min faster & kusin så var inte hos R förns klockan 16...
Så det drog ut på tiden, men god tårta & kaffe fick vi =0)

Tråkiga var att presenten fick jag ta med mig hem igen för att byta =0(
Aldrig roligt men kollade inte, utan killen som hjälpte mig tog bara en i högen.

Eftersom klockan började dra iväg så var jag sjukt hungrig, då en av kompisarna skulle äta pizza.
Ja hade tänkt mig något liknande, så hängde på eller inte bara ja utan alla utom 2st.
Så sent vart det, därför inte något blogginlägg, för när jag väl var hemma så deckade ja av utmattning på soffan efter 30min....

Sen lör 11/7

Så vaknade jag, känndes som om någon hade manglat mig.
Eller hur nu jag ska försöka beskriva smärtan...?
Men denna dag så var det American car show, som ja brukar gå på.
Eftersom det händer 1 gång om året så ville jag sååå gärna ta mig in.
Vilket jag gjorde ringde mina kompisar, gick & gick men det känndes som om jag gick förbi dom.
När jag kommit till slutet av utställningen, som tog mig 35min. Visade det sig att jag var på fel sida av vattnet...
Men fick tag på en annan som ja visste var i närheten & på samma sida, han kommer alltid hit denna dag.
Eftersom han själv har en Corvette..
Så vi gjorde sällskap istället, tills ja kom till andra sidan.
Vid 17 tiden så toog ja mig tillbaka till bilen HELT SLUT!!!

Ringde upp mina vänner som jag skulle ha gjort sällskap med, dom skulle äta & bjöd mig på mat då.
Tack så mycket!!
Sen efter en lååång dag tog ja en kaffe som ja inte fått på hela dagen innan ja tog mig hem.
Åter igen deckade jag på soffan utmattad!
Vaknade igen vid 01.30 tiden, tog mig till sägen & vred mig i 2 timmar pga värken.
Men lyckades somna, vaknade sent dagen efter (sön)¨.
Flyttade mig till soffan, öppnade dörren så hundarna kunde gå in & ut som dom ville.
Här på soffan har jag tillbringat hela dagen!

Ruedee var förbi, tog med sig hundarna på en promenad.
Så dom fick röra på sig idag, ja väntar tills i morgon....
Ja nu fock ni en ressumé av min helg.
& åter igen ledsen för att jag inte har uttdaterat.



Kommentarer
Postat av: Mamma med Mera

Hmm känner igen det där... och det är precis som att blivit manglad eller överkörd av en ångvält... allt gör ont och man kan inte ens lyfta en arm... hoppas du piggar på dig, och du får nog se till att ta det lugnt nu då du inte har smärtstillande att ta till.. Massa kramar till dig, tänker på dig

2009-07-13 @ 15:16:43
URL: http://pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0