På plats! Chockad..... Men glatt överraskad!

Idag vaknade jag av någon som ringde ihärdigt på min dörrklocka, vilket inte kan vara många...
Någon av mina bröder eller pappa!
Det var ena brodern & farfar..
Överraskning, trodde aldrig att min present skulle komma upp denna sommar, så mycket som han har att göra.
Men nu sitter vindskyddet på plats =0)
Över mina förväntningar, mycket nöjd!!!

Ja satt & tittade på medans Jonas skruva, såga etc & farfar servade honom.
Jag fick stå för saften =0)
Tänkte visa hur det såg ut innan, under tiden & resultatet.


Här grävs groparna till plitarna, dom är fundersamma vad dom hittar i backen, blålera, sten & ett rör..


Svor lite över att få såga med en slö fogsvans....


& hundarna med som vanligt överallt....
Nelie spanar på en annan hund som passerar för tillfället....


Så nu var dom på plats....Plitarna alltså.


Nu börjar det hända saker.... =0)


Special designen för att det inte riktigt passade, eftersom dom är färdiga i ett mått.


Nu är det sista bitarna som ska på plats...


INTE lätt att få bilder på någon av mina bröder, men lyckades, mycket nöjd =0)

På plats, sååå fint!!!

Har funderat på att ha något liknande sen jag flyttade in, men inte haft pengar..

Fick nu detta i present inkl bordet med stolarna. Av familjen..



Detta är på höger sida när man kommer till mig. Så det blir lite mera avskilt nu, man kana sitta å mysa där i solen med en kaffe...  Det blir som ett litet "rum".
Så hoppas jag får njuta mycket av denna plats nu.



Kommentarer
Postat av: sussi

Så fint de vart!!!!!

2009-07-09 @ 20:28:56
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Mamma med mera

Men sååå fint! Tack för din fina kommentar och tack för din omtanke.. inge kul å va dålig...

2009-07-09 @ 23:58:06
URL: http://pia.sakerochting.se
Postat av: Katta & Doriz

Fasen så läckert! Skulle också vilja ha några sådana här, fast jag bor i "eget" hus.

2009-07-10 @ 21:04:46
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0