I´m so sorry!! Tröttsamt!

I´m so sorry, för att ja inte skrev igår!!
Men skulle till apoteket för att hämta ut min medicin som skulle ta slut till kvällen.
När jag väl är där så finns det inget recept!!!
Det var enbart därför jag var inne....
Hade ringt på måndagen om detta, för att få det fixat. Men ändå har inget hänt!
Sen när ja ringer så för 2:a gången, så ska henne som jag pratar med ta tag i det på en gång!
Men när jag sen ringer tillbaka idag så finna det fortfarande inget recept!
Blir man trött eller trött!!

Så nu har jag inte något kvar på ena medicinen.
Vad gör man, helt maktlös!
Är sjukskriven nu t.o.m sista juli då har den gått ut, & mina mediciner måste jag ha.
Min läkare gå på semester om 2 veckor...
Om det inte går nu hur ska det då sen fungera.
Återstå att se...

Så efter denna långa dag så slockna jag på soffan, vaknade 04.10..
Sen tog jag mig till sängen för att fortsätta sova.


 

Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Hej hopp! Har paketet kommit fram??

2009-07-02 @ 22:43:08
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: Lilla jag.

Är det inte jobbigt att tycka så synd om sig själv som du gör?!

2009-07-03 @ 00:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0