Påminelse om den underbara sommaren vi har eller haft :S

I denna underbara sommar vi har tänkte jag påminna om dessa underbara dagar vi haft & som inte syns just nu...
Med bilder som jag tagit när solen varit framme.


Inte ett moln så långt ögat kan nå....


Vad är inte sommar så mycket som smultron!


Blir man avundsjuk eller...! När tjejerna kommer med dessa underbara smultronstrån!


Nu äntligen får dom äta dom, efter mitt fotande ;0)


Ingen sommar utan hö!!!


Så heta!! NOT!!! Om ni inte lagt märke till det så har vi en av varje sko också... Men det finns en anledning till det såklart!
Vilken är en lång historia, men lånade ut en av mina sen vart den kvar på Malin´s fot... :P
Men det såg så sjukt ut, märkte vi sen! Sen är ju inte matchningen av kläderna heller den bästa. Men vi var ju på gården, eller nu på åkern....


Sen fick Marika också vara med =0)
Vi tittade på när farfar körde traktor & Erik (bror) stod på lasset....
Marika & Malin hjälpte till en del.... Men gjorde mig sällskap, eller så tyckte Erik att han klarade sig själv? ;0)


SOMMAR, SOMMAR & ÅTER SOMMAR!!!!!


Så skönt att hänga vid bommen & kunna klia sig....

Denna bild får avsluta, hoppas ni kunde minnas lite hur det är när solen skiner, känna värmen, doften av nypressat hö & njuta av naturen!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jodå,det är sådär,mycket problem just nu. Mina leder luxerar ganska ofta nu, är inne i nån period nu.. Hur har du det? Kram

2009-07-08 @ 19:37:34
URL: http://thildasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0