Slapp dag framför en film...

Hej på er....
Idag har varit en dag som jag inte har haft lust eller ork till något...
Men vädret påverkar mig väldigt mycket!
Vaknade av telefonen vid 11 tiden, sen tillbringade jag tiden i soffan.
Sen fick ja oväntat besök utav Ruedee =0)
Snackade skit medans hennes barn var hemma hos faster ( som bor granne med mig).

Tittade på Bee movie som jag lånat, med engelskt tal.
Älskar barnfilmer, men orginal tal!!
Den var bra, tycker att den är värd att se. Har upptäckt det att man ser dom på ettt sätt när man är barn & sen när man är vuxen så är det mycket "vuxen" humor i dom.
Sen vid 18 ryckte ja upp mig, för att ja & hundarna var hungriga...

Dom har ju som sagt dragit in på min smärtstillande medicin...
Vilket tar ut sin rätt!
Vet inte hur länge jag kan vara utan någon??
Det är oxycontin som dom har tagit bort som ska hjälpa mig med värken i ländryggen, för att kunna gå, stå & sitta.
Måste ju få något annat tycker jag.
Läkaren skulle ha ringt nu för 2dagar sen, men gissar att hon har häcken full nu i semester tider....
Väntar på min fortsättning nu, för nu är jag sjukskriven & tillbaka på ruta 1 igen.....
Som ja säkert har sagt, men men....

Får vänta tills i morgon så får vi se om jag hör något då...




Kommentarer
Postat av: Mamma med mera

Det låter ju helt sjukt att de bara plockat bort din värkmedicin.. så nu äter du inget alls mot smärtan?? men hur står du ut!??? Hoppad du får kontakt med läkaren snart, jag tycker det är fult gjort av dom att inte ringa upp som lovat...



Jag äter Tradolan och alvedon... och Tryptizol till natten.. men den sista där är lite svår, för jag får såna mardrömmar av dom att jag fortfarande inte kunnat höja till den dosen jag ska ha utan har gått på ingångsdosen på 10 mg till natten.. nu har jag testat höja igen till 20 mg och det här är tredje natte och än så länge inga mardrömmar.. men jag har drömt väldigt konstiga drömmar...



Och Tradolan äter jag 50 mg 1-3 per dag.. ibland måste jag ta två tabletter på en gång för att få effekt... och utan dom får jag så ont att jag inte orkar vara uppe, har precis som du väldigt mkt smärta i ländryggen.. vissa dagar orkar jag inte mer än att ligga i sängen och vila... det är rätt jobbigt...



Hoppas det ordnar sig, tänker på dig. Tack för dina kommentarer i min blogg, skönt att ha nån som förstår.. och visst har tanken slagit mig att jag borde åka in akut då jag har sådär ont... men jag vet ju hur det kommer att sluta då, får träffa en läkare som tycker att jag ska kontakta vårdcentralen och min husläkare... och ta en alvedon... been there done that....



Kram Pia

2009-07-12 @ 23:13:25
URL: http://pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0