Ursäkta min dåliga uppdatering igen...! Men...

Det är så här att jag har ju berättat att vi har besök utav Jacken....
Så igår var det fint väder för första gången på mycket länge, då hör 2 av mina kompisar av sig.
Dom tänkte åka ut hit till stranden där jag bor med barnen, så då gjorde jag dom självklart sällskap.
Så det var bara upp & iväg...
Så var vid stranden vid 12.30 tiden kom därifrån vid 18 tiden....
Sen var jag bara hem å vände för att åka vidare upp till stallet.
Där jag skulle grilla med pappa, Lisa,  Jacken & barnen...
Mycket trevligt hade vi, så framför brasan satt vi sen & drömde oss bort....
Jag var inte hemma förns vid 23 tiden, helt slut!! Då jag inte kunde sova, så samanlagt blev det väl 3 timmar sömn igår!
Efter ha vaknat igen vid 06 tiden på morgonen & inte kunna somna om, så var det ingen idé.
Jag flyttade mig till soffan, där jag låg & vred på mig medans solen steg upp.

Vakande till efter att ja slumrat till av ett sms firån Jennifer. Som undrar om jag skulle till stranden.
Vilket jag gör åker dit, vi är i strort sätt själva =0)
Dom hade ju lovat regn, så det var inga där.
Men det gjorde inte oss något alls...
Hundarna badade, mest Nellie....
Sen vart jag barnvakt åt F så hade fullt upp med henne, som inte kan simma men tror det...
Sen får vi lämna stranden akut då hon får astma anfall!
Upp till gården igen.
Där blev ja kvar hela kvällen, dom körde in hö & ja passade barn.
Sen grillade vi igen & satte oss i Trapperkojan framför elden & mös....
Åt lita färska räkor =0)

Så nu är klockan 02.08, helt mörbultad i kroppen!!
Så kommer med stor sannolikhet ligga i morgon eller på lördag....
Men ska nu försöka få några fler timmars sömn i natt.
Det var en snabb uppdatering vad som har hänt. Under mina 2 senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0