Uppe på bena igen =0)

Var bättre idag, men inte bra. Vaknade med ont i ryggen & anmält sliten...
Så sov av & till fram till klockan var 15....
Men var tvungen att ta mig till affären idag då allt var slut här hemma..
Så är det, men när man inte har hjälp drar man sig för det pga att det är ett helt företag att ta sig iväg....
Men kom iväg i alla fall....

Stressade sen hem för att få se allsång ¨på skansen :P
Vilket jag nästan hann...
Men efter det var slut ringde Leo, undrade om hon kunde komma över en stund.
Vi har inte setts på ett tag, så det var trevligt. & efter ha varit isolerad ett par dagar också....
Det är ju inte långt kvar nu till lilla underverket ska komma :D
LÄNGTAR!!!
Så spännande....!
Nu kan man räkna dagar =0)

Så vi hann skvallra lite innan hon åkte, får se om jag tar mig till henne något nu under veckan.
Då dom har flyttat till huset, har ju inte sett det mer än på utsidan...

Men har en del andra saker, så får vara sparsam på krafterna...
Man måste sotera lite, så det inte blir för mycket...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0