Trotts motgång tog ja mig ut idag....

Trotts en viss motgång så var jag tvungen att handla idag!
Efter nästan 1 vecka isolerad så finna det inte mycket kvar i skåpen...
Så en regnig dag som denna så var ju alla andra å handlade också.
Vilket är jobbigt när man ska ta sig fram med kryckor...
Sen är den tusan svårt att veta hur man ska göra när man handlar, för det går ju inte att gå på kryckor, dra vagn eller bära samtidigt!
Så idag provade ja modellen att hänga på vagnen, tog mig runt men inte så mycket mer än det, det viktigaste fick följa med....

Eftersom jag paserade Ruedee på vägen & hade ett ärende ditt så passade vi på att ta ut hundarna, släppa dom, & leka eller Ruedee leker med hundarna =0) :P
Sen vart det efterlängtat vatten i den klibbiga åskvärmen & en kopp kaffe på det..
Massa prat & ett par vattenballonger som barnen tog fram & vi hade vid bordet som sprack en efter en =0)
Ja, det var ju bara vatten & vad gör man inte för ett gott skratt ;0)

Sen järnet hem för att få någon mat i magen & Tarzan var glad att se oss...
Han har redan lagt på sig, äter & dricker bra.
Det känns mycket skönt för en orolig mamma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0