Sommar bilder....

Lite blandade bilder som jag tagit...


Har du någonsin sett en kombination av dessa färger på en pansé?? Inte jag i alla fall,  men cool är den!


Lilla snigel som ska ta sig över gräset som är som att besiga ett berg för den lilla...


Alltid lïka nyfiken... =0) (Nellie)


Farmors vackra blomma, vad den nu heter :S.. Men vacker är den!


Smultron stora som körsbär, kanske inte syns på bilden dock....


Underbara pioner som jag fick av min granne, hon sa att det stod Madeleine på dom =0)

Fotograf:



Kommentarer
Postat av: Dec,

sv: Jag tror ingen riktigt har ett alvarligt behov av att dricka, men man tycker att de är så gott så man har ingen spärr!..



tack Madeleine! jag är ganska stolt över mig själv också.vilket jag tror att mammsen är också <3 (a)



IDAG ÄR DET SOL, SKA VI SOLA ? :D <33

2009-07-29 @ 09:42:34
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0