Sjukt vad folk kan vara osams om...! Vuxna människor...

Har legat framför tv ikväll & sappat..
Tittade på grannfejden, det är ju helt sjukt!!
Vad folk bråkar, varför & om vad egentligen?!
Det är ju löjliga saker...
Dom beter ju sig värre än vad barn på sandlådenivå gör. Den ena är värre än den andre & så skyller dom på varandra. Men ingen vet varför det startade...
Mycket trevligare om man kan vara sams & bete sig som vuxan människor!
Eller vad tycker du?

Nu ska jag försöka komma i säng inte allt försent...
I morgon har jag inga planer, ska försöka vila inför helgen då det blir mycket!

Men ska försöka ta mig upp till stallet i morgon.
Men har haft tur & en snäll Lisa som har hjälpt mig med hästen.
TACK! ♥


Kommentarer
Postat av: Renée

Håller med dig! jag har en granne som gnäller om precis allting! Tur att jag e en väldigt lugn person eller rättare sagt jag SKITER i henne! Men hon kan skälla ut en för att man slängt fel i soptunnan... Har dock kommit på att man inte ska ödsla energi på såna människor! Kram

2009-07-31 @ 10:05:07
URL: http://www.rej74.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0