Seg start, men ett bra avslut på dagen =0)

Ja som sagt en seg start på dagen, Nellie ville ha upp mig. Men var sååå trött, släpade mig till soffan!
Insåg att jag var tvungen att ta mig in till staden idag, vilket inte känndes så kul med min huvudvärk & ömma kropp!!
Men vad gör man inte när både hundmat & mediciner är slut!!

Det posetiva med det var att efter duschen hade jag lessnat på mitt hår som inte borsten gick att få igenom.
Så då åkte saxen fram!!
Har inte varit där på länge!
En fusk variant vart det när E fotograferade mig, vilket inte var igår!
Så bort med riset, sååå skönt!!!

Sen tog jag mig iväg, kollade med R om hon var hemma innan, för att kunna lämna presenten som jag var tvungen att byta.
Vilket hon var, så efter ärendena så tog jag mig dit....
Vart bjuden på middag & kaffe på det. Mycket gott var det! TACK!!
Känndes som om det var evigheter sen vi sågs....
Så vi hade en hel del att prata om, vilket vi för övrigt är bra på..... :P

När jag var där fick jag ett mess av en annan vän som ja heller inte har träffat på länge!
Vi har mest sagt hej & inte hunnit mycket mera...
Men ikväll kom hon förbi, ja om R & jag hade mycket att prata om var det ingenting vad E & jag hade!!
Så hon kom vid 21 tiden & gick inte hem förns nu, 02.00....
Men det var mycket trevligt!
Så nu är vi uppdaterade ;0)

Så nu är det sängen nästa...
Inga planer än för morgon dagen, får se vad det är för väder & hur daxformen är....


En av farmors underbara Orkidéer....



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Okej,men vad skönt för dig! Hoppas det går fort. Jag har ju varit där för utredning hos dom i fem dagar och dom är jättebra och dom kan verkligen EDS.

Jodå,det är sådär..får mer och mer krämpor just nu och jag blir lite rädd att det ska fortsätta så=/

Men på tisdag åker jag till värmen och det brukar hjälpa lite..=)

Ta hand om dig! Kram

2009-07-23 @ 09:20:22
URL: http://thildasfoto.blogg.se/
Postat av: Maddee

Det är ignen faara :) Tack detsamma :) ! <3

2009-07-23 @ 14:44:49
URL: http://iiisadoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0