Lite nytta, men det har sitt pris.. =0(

Har lyckats göra lite nytta idag..
Min gräsmatta eller det är ingen gräsmatta längre, utan snarare en äng.
Men problemet är att jag inte fixar att klippa den själv.
Men nu är farfar på semester & pappa har fullt upp.
Så har lånat en eltrimmer av grannen, tog en stol satte mig på den tog ett par decemeter i taget.
Lyckades komma igenom 2/3 av baaksidan, då bor jag i ett radhus så det är ingen jättegräsmatta vi pratar om!
Men skulle jag ha pengar så skulle jag inte tveka att betala någon som gjorde det åt mig.
Men har fått klagomål förut, så vad ska jag göra?!
Nu är det gjort, får se om kroppen tillåter restern i morgon....
För nu har jag ont överallt, värst i nacken & skuldrorna såklart.
Värken i lårmuskeln är dessvärre inte bättre än =0(
Men det går nog över med tiden...

Lyckades även med att klippa tassarna & svansarna på mina änglar (hundarna)..
Så dom inte drar in så mycket skit, sen ser det ju för hemskt ut när det blir långt!
Får ta lite i taget, men de var det viktigaste just nu...
Så känner att jag har gjort någon nytta idag... =0)

Men allt har sitt pris =0( När man har EDS....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0