Kärt återseénde =0)

Vaknade idag hyssad tid, men somnade om igen efter frukosten på soffan... :P
Idag känns det som om mina muskler är manglade, tror det är efter ja vattnade blommor i trädgården hos farmor igår...

Nu fick ja ett samtal ifrån min pappa som var till en glad överraskning!!
Jacken kommer på besök, ifrån långvägar.


Jacken & pappa 2007 på Chappen, på "ljugar bänken". Minns inte pappa så skäggig....

Han är en vän till familjen som vi lärt känna på våra "tapper" träffar.
Har inte sett honom sen jag var i High Chaparral sommaren 2007.
Så det ska bli mycket kul att få se honom igen, han har pratat om flera gånger att han ska hälsa på & nu händer det =0)
Han kommer vara hos oss tills fredag morgon då han fortsätter sin resa.
Så med nöje ska jag åka iväg ett tag nu till gården.
Pappa & Lisa ska iväg till kompisar, så under tiden får ja underhålla.
Men det gör mig inget, för det finns så mycket att prata om!

Nu har ju solen kommit fram också =0)

Hörs senare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0