Har njutit av solen, havet, djuren, landet, miljön & tillvaron

Åter en mlång dag....
Vaknade hyffsat tidigt av att min Prinsessa tyckte att det var dax att kliva upp...
Vilket vi inte alltid är lika överrens om, men vad gör man inte.
Så upp med sig, placerade mig på soffan.
Mitt på dagen ringde R för att kolla läget, hur det såg ut här med vädret.
Så vi kunde planera dagen, trotts molnen med vissa solglimtar i mellan så tog vi oss till stranden.
Hon hade varit på apoteket åt mig, så ja slapp åka endsat för det. Mycket snällt!

Vi var helt solo på stranden, så hundarna kunde sladda loss i sanden & springa över filtarna, för det är ju just där man ska vara.
Precis som barnen, men har hela stranden, men ska vara på en helst!
Dom var överlyckliga, då är jag lycklig!
På eftermiddagen började det droppa ner folk...
Trodde inte det skulle vara så varmt i vattnet som det faktiskt var.
Riktigt skönt var de, å vad jag har saknat det!
Vi tog det lugnt, ingen stress....
Så lämnade inte stranden för en efter 18 tiden...
Ruedee & hennes barn åkte hem till Åsa, mendans ja tog mig till stallet.
Efter ha fått lite av häst doften kollade jag till farmors blommor.
Som skrek efter vatten!
Då ringer R, talar om att om jag vill ha mat finns det.
Så när jag var klar så var det nästa anhalt hos faster.
Vi åt alla inkl hundar, så var inte hemma förns vid 22 tiden.

Har haft en riktigt skön dag, njutit av solen, havet, djuren, landet, miljön & tillvaron.
Trött nu, men det är de värt!
Nu ska jag sova så får vi se vad som händer här näst...
Skönt att ta dagen som den kommer & efter beroende på daxformen.

Sov gott, dröm sött.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0