En liten tripp idag...

Uppe på bena idag, trotts fortfarnade att jag är matt. Så för mina hundar först & främst men ja behövde också komma ut.
Så för att kunna göra det hjälpte min granne mig, som också ville göra något.
TACK så mycket!!
Vi tog hennes bil upp till gården, där hundarana kan vara helt fria...
Sen är man ju fri som en fågel själv också, man glömmer tid & rum.
Vilket är skönt!
Nu är jag slut, hundarana sover & även Tarzan som har varit ut en sväng idag...

Så idag tänkte jag undvika att sova på soffan & lägga mig nu medans jag är trött.
Man brukar ju säga att frisk luft gör en mycket gott, men även trött =0)
Så sov så gott...


Kommentarer
Postat av: Mamma med mera

Ville bara kika in och hoppas att du kryar på dig, känner igen det där med mattheten i kroppen...



VA skönt att lille kissen kom till rätta tillslut... ingen kul när dom springer bort sådär och man måste oroa sig....



Ha det gott vännen!!

2009-07-07 @ 00:46:07
URL: http://pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0