2 dagar på soffan...

Igår sov jag mig igenom i stort sätt hela dagen..
Helt slut, ont i kroppen!
Farfar & farmor var här en sväng, farfar klippte gräset åt mig Så nu är det fint, & jag slipper tänka på det.
Var vaken mellan 04.30 & 06.00, det var svårt att somna om när det hade hunnit bli ljust ute...
Men tills slut lyckades jag =0)



Idag har jag legat i migrän hela dagen, så har försökt att sova.
Sen har jag frusit & svettats mellan varven.
Men det är inte så lätt när grannen har en hantverkare hemma, som sågar & spikar precis vid mitt sovrum.
Dånar i hela huvudet!!
Men som tur var så häll det inte på hela dagen...
Ska försöka ta en dusch nu, sen blir det sängen...
Hoppas att jag vaknar pigg i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0