Höll inte på att komma hem.....

Vad svårt det var att komma upp i mosre, hade det inte varit för Åsa som ringde å väckte mig hade det inte gått!! Tack ♥
För jag var nämligen tvungen att kliva upp för att svara ute i köket...
Nu har jag varit hos sjukgymnasten, ska nu träffas en gång i veckan så jag håller i gång träningen och följa upp.
Så det tycker jag känns bra, för det behöver jag!
Som sagt det är ju för min skull och framtid.
Sen fick ja lämna mitt blodprov, vilket inte alls var kul, men ett måste!
Så när jag hade gjort mina ärenden för dagen och hade tid över så pasade jag på att träffa Ruedee. Hon har flyttat och jag hade ännu inte varit hem till henne, så när jag ändå hade vägarna förbi så passade det bra att ta en fika :)


Men sen när jag ska ta bilen och åka därifrån så startar den inte! Jaha, vad gör man då...?

Ringer pappa, men ja han trodde jag hade glömt släcka lyset osv.... Så det var ju inte mycket till hjälp, han sa - ja men man kanske ska putta bilen.
Vadå!! Ska lilla ja gå ut och putta en så stor bil (Nissan King Kab)..... Inte så troligt...

Så då ringde jag till en kompis, kolla vart han var & som tur var så var han på väg till Norrtälje. Så han & hanns kollega puttade bilen för att sen dra igång den med hans bil & då startade den. JIPPI! Sen fick jag inte stanna förns jag var vid gården & därifrån fick pappa skjutsa hem mig & hundarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0