Nostalgi, skvaller & massa babbel....

Nu är det bestämt att mådag den 9 feb börjar jag min arbetsträning på Rådmansöskolas fritids kl 11.00.
Så det ska bli spännade & lite nervöst...
Så är tvungen att få geonom bilen i besiktningen nästa vecka!!

Min läkare ringde idag & har fåttt nytt recept på citodon.
Sen ska jag fortsätta med min Theralen till natten men öka dosen.
Så får vi  sen om vi byter ut den mot något annat lr om jag sa fortsätta med den?
Man blir lite seg dagen efter.... Lite som bakfull :P

Skulle ge mig ut på min promenad med hundarna men kännde inte för att gå den själv.
Jennifer har köpt hus & flyttat tebax till byn för en månad sen, & vi har pratat om att gå ut  på promenad tillsammans.
Så tog tillfället nu & ringde, hon hakade på :)
Så det vart en lååång promenad, så hundarna var nöjda & Lukaz sov.
Så vi fick massa uträttat, hade bl.a förträngt att jag var fadder åt henne när hon gick i 1:an & jag i 3:an.
Vi har ju växt upp i lilla Spillersboda båda två, har bröder som är lika gamla. & sen har man följts åt, men eftersom jag är2 år äldre så gick vi bara i samma klass 1 år. 
Så det var både nostalgi & lite uppatering vad som hänt efter.
Mycket trevligt!!
Inte tyst en seknud eftersom vi båda gillar att prata :)

Snart börjar kvällens höjdpunkt, nämligen Let´s dance!!
Tråkigt eftersom att de blir ju ingen utröstning i kvällens program, men man måste ju titta ändå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0