Skylla på någon eller ha en dålig ursäkt?!

Ja så var dagen slut igen....
Känns som om dom bara avlöser varandra nu.. :(
Måste göra något åt detta, vill inte ha det så här!!

Gick promenaden upp till stallet och det var ganska skönt att komma ut, men hade helst sluppit idag.
Nu är den berömda huvudvärken tebax oxå, not so funny...
Ska lägga mig nu för i morgon förmiddag ska ja träffa min sjukgymnast som jag inte sett på länge.
Kommer nog få bastning för att jag inte har skött min träning, men det är jag själv som förlorar på det. 
Skulle vara skönt  att lägga skulden på någon annan, men sådan är inte jag. Men då kan man ju dra en dålig ursäkt, men vad hjälper det egentligen?!
Visst är det så många gånger att man vill skylla på någon annan?
För stunden kändes det bra att skylla på den som inte var där, men det är DU som förlorar i alla fall i det långa loppet! & man gör sig ovänn med folk i sin omgivning. Inte kul, men sant!
Så vi håller oss till sanningen! Eller hur?!

Måste komma ihåg att lämna blodprov i morgon oxå, för dom ska kolla mina hormon värden.
Opererade bort sköldkörteln i okt-08 så håller på att ställa in min dos.
Glömde sist att lämna, så när läkaren ringde så fanns det inga provasvar. Oops... Inte så lätt att komma ihåg allt heller jämt!
Nu blir det kudden nästa. Hörs i morgon, sov så gott.
PussåKram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0