varit som en sombi...

Idag har ja gått som i ett vakum,  sov till & från fram till kl 12.30. Kom inte upp bara helt enkelt, mina ögon & kroppen ville inte! Gick en långpromenad på eftermiddagen med hundarna men var inte så aktiv, men hundarna var nöjda med att få komma ut. Så då är jag nöjd.
Har gått & varit orolig för Niclas hade inte hört av honom & fick inget svar när ja ringde. Då började ja bli ordentligt orolig!! Han skulle ju komma till mig idag....
Fick ett sms på eftermiddagen, så då visste ja att han levde i alla fall.
Sen visade det sig att han kört av vägen och legat på sjukhus. Men det var ingen fara, utan dom ville observera honom bara. Så nu är han hemma igen.
FAN vad jobbigt att ha honom så långt bort (30mil). Vill inte ha det så här, vill vara hos honom nu & bara kunna hålla om honom!
Få känna hanns värme & få sova tillsammans. Det är mycket vi tar bara för givet i livet & inte tar vara mer på! Vi borde värdesätta saker & tillfällen mer än vad vi gör!
Det kan gå så fort & allt bara hände så står man där & inte fattar hur det gick till.....
Livet är en gåva som vi har fått & ska ta hand om. ♥

P.S Jag älskar dig, din prinsessa ♥ D.S

Kommentarer
Postat av: Partyplupp

Hej på dej!

Jag är med i EDS också och fick ditt mail.

Jag har haft väldiga bekymmer med EDS sen jag var liten, men nu har jag kanske värk 1-4 gånger/år, tack vare min kost och motion!

Här har du några länkar om hur jag har gjort:

http://traningsplupp.blogspot.com/2008/06/det-var-en-gng-en-ledvrk.html



http://traningsplupp.blogspot.com/2008/02/ledvrk-pga-stretch.html



Har mycket mer på min blogg! Du får gärna kika in!

/Belinda

2009-01-17 @ 14:05:15
URL: http://traningsplupp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0