Söndag

Idag har det inte hänt så mycket...
Var fruktansvärt kallt vid gården så gjorde inte så mycket. Hundarna fick springa av sig så dom var nöjda.
Åkte sen hem till pappa för att äta middag där, nu sitter jag här och undrar vad jag ska skriva om. Men  kommer inte på något vettigt.....
Ska den dagen jag har ork och tid lägga ut mer info om min EDS. Har en lång lista med olika symtom, och berätta lite närmare hur den påverkar mig, mitt liv och vad det är för typ av sjukdom.
Måste ta tag i och ringa komunen om hemhjälp, det får bli morgondagens projekt.
Ska även ta kontakt med läkaren på KS som ställde min diagnos EDS. Vill träffa honom igen för att mer prata om mina förmågor och inte dom generella.
Nej nu får det vara bra för idag.... Sov gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0