Vilken överraskning!!!

Har fått lite gjort idag, tog ut alla tidnigar som stod i vägen för mig när jag öppnade kläkammaren. Som ja har tänkt länge att ja ska göra, men det vet ni säkert hur det blir med de....
Nu är det gjort, flyttade hundburen oxå så den inte blockerar dörren till kläkammarn....
Skönt!!! Vart ingen promenad idag, de orkade jag inte. Så tog dom till lekparken så fick dom springa och ja tittade på :)

När ja fått de gjort lagade jag mat, när ja hade nästan ätit klart ringde de såklart på dörren.... Vem är det nu då, mitt i maten??
Öppnar dörren och där står Niclas!!!! Ja såg nog ut som en fågelholk, fick inte fram något ord...... CHOCK!!!
Han tog mig bokstavligen på sängen!!!
Men det var ju såklart en posetiv överraskning! Som jag har längtat!!!!!
Han fick sina julklappar som var kvar här, tröjan passade :)
Skönt att få hålla om honom och känna hanns närhet.
Han spelade gitarr och sjöng oxå,  vilket man aldrig kan få för mycket utav!
Mmmm love it <3
 
Just det lovade ju lägga upp en bild på tavlan ja gjorde om, men det är ingen bra skärpa. För ja tog med mobilen och då blir det inte alltid den bästa. Men det går kanske att se lite i alla fall :S
                                                                                      
Niclas på Orkan, Jag, Bazze och Tarzan Tempus och jag på studenten

Får se vad som händer i morgon, hoppas att få sova mera i natt och att ryggen får vila då.
Behöver ta mig till Norrtälje, har ingen frukost kvar :S
Det visar sig, de vet man aldrig... Nu ska ja göra mi en kopp te, för att sen lägga mig.
Sov gott sp hörs vi i mrogn.
Kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0