Finalen är avgjord!!

Hade fel!!
Men fick en magkänsla ikväll att Team Hanna skulle ta hem hela tävlingen!
Vilket det oxå blev! Min magkänsla brukar stämma, men inte alltid jag vill lyssna på den.
Så ja man får väl ta & grattulera Team Hanna då....
Vad tyckte ni??
Var det rätt team som vann??!!
Men tyckte båda var grymt duktiga ikväll, dom har vuxit som körer & blivit ett.
Men som sagt höll på Team Erik & Team Wells så vill ju inte svika dom heller.
Ja men nu är det över i alla fall...
Tycker denna omgång av körslaget har gått sjukt fort!!
Vart tog tiden ivägen??.....
Vad ska man titta på nu på lördagskvällen? Vet inte vad som det är säsong för nu heller?
Vet ni det?

Nu är det dax för sängen, känner mig som en tant!
Läggdags kl 22.25 en lördag...
Pratade nyss med min lillasyster Malin som är på väg ut på krogen.
Då fick jag det bekräftat att jag är tant!
Ja som Malin sa - du är halvvägs till 50!
-Tack för den passningen!
Roliga småsyskon kan vara... Jobbigt när man är äldst!
Men jag är van...

Nej nu blir det kudden... ♥



Kommentarer
Postat av: Elin :)

jo man ska ha en lång på ett bröllop. Det ser ju mera stiligt ut!

Jag vill verkligen ha en grön å lång (a) så jag tror faktikst de blir så! Men jag ska kolla lite mera nu tänkte jag. Va så trött igår så ska checka lite nu :) kan lägga upp bilder om jag hittar någon med känslan " DEN VILL JAG HA " <3<3

2009-02-01 @ 12:50:48
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Elin :)

du kanske har rätt. Om jag inte siktar mot någonting stort så kanske jag inte får nått stort. Jag som så gääärna vill bli sångerska kanske ska ta de seriöst nu! Sen vill jag ju dansa med.. haha! Den boken skulle jag vilja läsa :O, <3<3

2009-02-01 @ 12:51:37
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0