Frustrerande, jobbigt & illa!!!

Förlåt alla blogg läsare för att jag inte skrivit idag....

Just nu är det mycket värk & lite sömn...
Ingen bra kombenation men har man värk så sover man dåligt!
Lever som i en bubbla just nu, vet inte riktigt vem jag är. Går bara på rutin & gör det jag måste för att överleva.
Så maten fungerar inte heller just nu som den borde! ILLA!!
Jag vet, men så är det  just nu.
Allting förfaller här hemma, tvätten växer, dammet ligger överallt & jag vet inte om ni vill veta alla detaljer....
Men har dock inte ett diskberg än så länge i alla fall.

Känner mig maktlös som det är, ingenting kan jag göra åt det!!
Vilket är både frustrerande & jobbigt.
Jag sitter där jag sitter & någonting händer eller inte men inget kan jag göra åt det vad det än är!!
Hur bär man sig åt?!?!
Är det meningen att jag bara ska vänta ut det?
Inte kan jag vara ledsen eller arg, utan är likgiltig....

Det är tur att jag har dig Åsa, du gör att jag håller mig över ytan. För utan dig vet jag inte om det skulle gå just u?!?!
Du är mitt allt!! ♥
Jag kan vara mig själv vilket är jätte skönt!!
Du känner mig utan & innan till & har varit med länge nu.... Vilket är skönt att slippa förklara.



Tack min ängel ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Pia - mamma med mera

Hej! Så kul att du hittade min blogg! Jag har oxå jätte mkt värk. Ska utredas på Klinisk genetik nu i början på februari på Norrlans universitetssjukhus. Hoppas på att få en diagnos. Har enligt min husläkare 5 av 9 poäng på Beighton skalan (heter det så?) och när jag utreddes på smärtkliniken för ett år sen så fick jag diagnosen "generaliserad värk" samt överrörlighet i vissa leder. Men så många symtom stämmer in på mig, mamma, min syrra och min ena kusin.. så jag är lite lur på att det faktiskt kan vara EDS. Hur fick du din diagnos?



Kram och tack igen för att du tog kontakt.

/ Pia

2009-01-26 @ 00:22:50
URL: http://www.pia.sakerochting.se
Postat av: Karinh Lindén

Kära Madeleine, jag blir förtvivlad!! Du kan inte ha det så här! Vad säger din läkare!? Han eller hon måste ju ta tag i dig ordentligt, innan något händer. Tror att det skulle hjälpa något (psykiskt sett) om du då och då kunde få lite hjälp i hemmet. Orkar du undersöka det? kramar från Karin (varma).

2009-01-26 @ 07:33:15
Postat av: Åsa

Håll ut hjärtat! Jag är så gärna ditt stöd! Du är ju mitt!! Love you a lot

2009-01-27 @ 15:04:49
Postat av: Åsa

Håll ut hjärtat! Jag är så gärna ditt stöd! Du är ju mitt!! Love you a lot

2009-01-27 @ 15:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0