Promenad

Gick en promenad mitt på dagen, eftersom jag hade så ont i ryggen så tog den korta svängen. Den tar normalt 15-20 min rask takt, för mig toog den 40min!!
Jaja jag tog mig runt i alla fall. Hundarna var nöjda för dom sprang i stort sett lösa hela rundan. Och dom är sååå duktiga, stolt över dom! Nellie vänder på en femöring när jag kallar på henne :) ( hon är snart 18veckor gammal).

Bestämmde mig för att ringa å kolla upp mina försäkringar. Fan vilken jungel det är!! Man blir helt snurrig i huvudet. Varför finns det inte bara en av varje efter behov så man slipper välja?!
Jaja kollade i alla fall, sen ringde ja till Åsa för att rådfråga henne. Men har fortfarande inte bestämmt mig, låter det få smälta lite. Och se om ja blir någe klokare, som man brukar säga - sov på saken.

När kvällen kom var det dags att gå en sväng med hundarna igen, kände mig inte så motiverad pga att ryggen var inte bättre. Så messa Elin, hörde om hon ville fälja med ut på promenad.
När vi kom iväg så gick vi ett lagom tempo som passade mig, men tiden vart knapp på slutet för Elin hade en tid att passa. Så vi ökade helt enkelt takten, vilket inte vart så bra. Mitt knä skrek rakt ut!!
Slog i det för nån dag sen, då kunde ja inte stå på det lr räta ut det. men det försvann och kvar vart ett blåmärke. Så trodde inte att de var någon fara.... Men hade tydligen fel!! Nu molar det istället.... Kul!! NOT!
Ja så är det när man är lite klumpig... Missbedömmer ofta, så har alltid blåmärken som ja inte vet vart dom kommer i från.
Barn som ännu inte fått dignosen EDS, och har mycket blåmärken händer det att föräldrar  blir anklagade för barnmissahndel. Hemskt!!
Det måste vara en mardröm för föräldern!?
Det har inte mina föräldrar blivit som tur är, det har snarare varit att ja som är så aktiv är det inte konstigt..
 
Nej nu är det dax för kudden, i mrogon måste jag upp tidigt! Så om det ska hända måste ja försöka sova typ nu. För det tar en tid innan min kropp är igång på morgonen....
Sov gott så hörs vi i morgon <3

Lilla prinsessan och en mycket stolt mamma <3
10 veckor gammal

Kommentarer
Postat av: malin

Hon ser inte ut att vara så glad du ;)

2009-01-19 @ 21:49:46
URL: http://malingranbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0