Ny dag...

Idag vaknade jag med migrän.. Så ska inte sitta här så länge utan gå å lägga mig.
Men hundarna var helt tokiga och ville ha sin frukost.
Sandra ligger fortfarande och sover, vet inte om jag ska väcka henne...?
Kommer en vän och hennes man hit i eftermiddag så ska försöka vila nu så ja är pigg då.
Höra med Elin om hon kan rasta hundarna. Vad skulle jag göra utan henne?!?! Hon hjälper mig med en hel del, som hundarna, städning osv. Underbart att ha en sådan vän och granne :)
Nej nu ska jag gå å vila, får se om det går över har i alla fall tagit tab.
Hej så länge..


Kommentarer
Postat av: din elin <3

haha, va söt du är gumman! jag kommer alltid att ställa upp för dig :) så du vet!

jag vet inte vad jag ska göra idag.. men smsa du om du behöver hjälp så får vi se vad jag gör osv.. älskar dig ! <3

2009-01-10 @ 11:02:09
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0