Nu hände det!!!

Har väntat hela tiden på att Kim ska lämna programmet Made in Sweden.
Han bara strular hela tiden!!
Hur vågar han?!?
Det förstår inte jag, när man har en dröm som att bli artist i detta fall & får den chansen men inte tar den!
Vad är det för fel??
Vem som helst skulle göra vad som helst för att få den chansen!!
Men inte Kim, nej för han ska göra på sitt sätt...
För det är ju bäst!
Men sen att Andreas, Laila & Anders är hur stora som helst, spelar ingen roll.
Det är klart att man inte ska gå med på vad som helst osv.
Men dom frågar ju hela tiden Kim & Janet om dom tycker det är OK.
 Vad är då problemet?!?!

Jag skäms när jag ser & hör honom hur han säger till Laila, Andreas & Anders.
Är det bara jag eller??
Får se vad följden blir av detta, för nu är det om Laila säger KATASTROF!!
Dom har ju ett kontrakt som måste följas.

Fan måste vänta en HEL vecka innan man får veta!!
Sjukt jobbigt....                     ♥

Foto: TV4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0