Nu är det snart dax att sova....

Har uträttat mycket den här dagen :)
Malin kom vid 15 tiden till mig.
Vi var båda jättehungriga och tyckte det skulle smaka bra med en pizza. Men problemet var att ja hade ingen bil... Ringer pappa, lägger fram vårt förslag om pizza och att han ska hämta den åt oss :P
Då tyckte han, ta en promenad med hundarna till stallet låna min bil och köp mat. Det är 2½ km dit skulle vi orka?
Men vi var sååå hungriga så klädde på oss för att sen gå... När vi kommer fram så visar det sig att pappa och vi hade inte riktigt menat samma sak.... Han tyckte vi skulle handla råvaror och åka hem till honom för att laga mat..
Ja men nu hade vi ju gåt hela vägen och jag var helt slut i bäckenet (hade glömmt korsetten hemma ) Så var inte så pigg på att gå hem igen utan mat.
Det blev oxpytt med stekt ägg och färska grönsaker gott. Men min mage gillade inte att jag åt för tredje dagen i rad grädde, så den levde ordentligt sen!!
Fick göra en ny blogg oxå för det förra namnet blev för långt.....
I morgon ska jag få hjälp av Elin att styla till bloggen :)
Sen kommer min "syster" Sandra från Enköping på besök :)
Då vet man aldrig vad som händer.....!!!

Nej time to sleep...  Sov gott ses i morgon.
Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0