Måste hålla koll på allt!!

Var mycket trött igår, somnade på soffan vid 22 tiden vaknade vid 01.30 & bytte till sängen.
Sen vaknade jag inte förns kl 09.30... Oopss....
Så nu sitter jag fortfarande i morgonrock.
Ska ta mig ut på en promenad så småningom med hundarna.
Ringde FK igår för jag behöver ansöka om nytt rehab bidrag, men hon var ju inte anträffbar... Så hoppas jag får mina pengar som jag ska denna månad!!!
Man ska vara frisk för att få vara sjuk! Man kan inte släppa någonting åt andra, det är ju sjukt att man inte ska kunna lämna deras jobb åt dom utan att behöva hålla koll hela tiden. Men det går inte!!
Så man får skriva upp ALLT och dubbelkolla ALLT!! För dom skiter i om inte mina pengar kommer i tid för det är inte deras problem...

Så är SÅ trött på alla myndigheter!! Dom styr mitt liv jsut nu och jag har ingen kontroll alls!
Och så tror dom att man tycker detta är roligt!!! Att leva på ingeting och inte ha ett normalt liv?!
Skulle göra vad som helst för att kunna jobba heltid och ha ett liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0