Loggbok

Detta är min loggbok för min EDS. Denna kommer jag använda & skriva upp all kontakt jag har med läkarn, sjukgymnast. AF & FK.
 Vad som är sagt, bestämmt, ska göras & nästa steg. 
När vi har mötet lr besöket inbokat, vem är det som tar kontakt nästa gång.
Eftersom jag har så många personer att göra med så vet jag till slut inte vad jag har sagt till vem & inte sagt
Så denna bok ska underlätta för mig & att jag har allt samlat på ett ställe sen behöver jag heller inte ha allt i huvudet.
 ♥♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Bra idé, eftersom man sover dåligt och har värk kommer man inte ihåg allt som man säger eller har sagts.

2009-01-26 @ 22:55:49
URL: http://channen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0