Let´s dance, helt rätt tjej åkte!

Helt rätt som åkte ut!!
Jag tyckte det var helt rätt att Blondin Bella åkte idag!! Hennes röst skär i hela mitt huvudet!!
Så det är bara skönt! 
Jag var inte alls chockad, hade det på känn att det var hennes tur idag efter ha sett alla danserna.
Sen är jag inte mycket för Kitty & Carl Jan heller så det gör ingenting om dom åker ut.
Vad tycker ni?

Jag själv röstade på Laila & Tobias men även på Morgan & Helene. Det är dom två paren jag håller på i programmet & dom som bjuder på sig själva. Men som framförallt kan dansa!
Vilka håller ni på?

Har själv  dansat fyra stegs bugg (long time ago), snurrbugg & line dance, har även dansat en termin street dance.
Dansar inte just nu pga av min EDS, men målet är att jag ska komma igång igen. Fick suget igen när jag i sommras var på en ö utanför Gävle och dansade till Lasse Stefanz. Då var det bugg & foxtrot som gällde, sjukt roligt!!
Älskar dans & musik, det får mig att må bra & le.
Så därför är Ler´s dance ett av mina favorit program! ♥


Laila Bagge var danslärareMorgan lyste i Let's Dance
Det kommer stå mellan paren Laila  å Tobias & 
Mrogan å Helena i finalen!!
I alla fall om jag får säga vad jag tycker & tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0