kväll & är nöjd med dagen

Ordnade bilen idag som ska till verkstad, batteriet var jag tvungen att ladda, oljan var i stort sätt slut så den fyllde jag på & bromsarna hade fastnat så då fick ja ta hjälp utav pappa. Så ha tog sin bil och drog loss dom. När det var klart skulle bara däcken in trodde jag ja... Men då hittade ja inte däcken för dom hade pappa gömt bakom & under bråte.... När jag ska ta mig ut ifrån logen till bilen måste ja klättra över en hög med knubbar vilken är som gjort för att bryta ben & armar. Men med EDS kommer värken eferåt, så nu har ja molande värk typ som växt värk i vänster arm och ingen kraft alls!!

Nu håller vi tummarna för  att det bara är bromsarna som ska bytas i bak!
Men nu ska ja ta å lägga mig i sängen för att sätta på en film.
Hoppas ja har lättare att somna i kväll..
Vi hörs i morgon, för nu är det 3:dje gången ja skriver detta inlägg för internet sparkar ut mig! Så skyndar....
Sov gott kramis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0