Körslaget

Jag tyckte det var rätt att team Magnus åkte! Tyckte han skulle ha åkt förra veckan redan.
Men jag tyckte ändå dom var bättre än team Hanna idag.
För vad hade dom valt för andra låt?!?!?!
Jag lyssnade på den av en händelse på YouTube, Niclas sa åt mig att du måste lyssna på den här.
Då vi sa till varandra, att vi har aldrig hört en sämre låt!!!
& nu har team Hanna med den i körslaget, vad tänkte hon??!! Kommer inte ens ihåg vad den heter??
Men det var låt nummer 2.

Förra veckan blev det en skräll när team Wells åkte ut!!
Jag tror att alla tänkte, dom är safe, men inte....
Hade sett dom i Finalen tillsammans med team Erik. Men så blev det inte.
Så nu ska team Erik vinna, vilket han kommer att göra!! Eller va tror ni??


ELLER VAD TYCKER NI??
Hanna Hedlund och Erik Segerstedt. Foto: Stella

HEJA TEAM ERIK!!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Eline

Tyckte och så att mangnus skulle åka vann desutom hundra kronor på det :PTeam erik ska vinna så är det bara :D

Puss





















































































































































































2009-01-29 @ 22:35:50
URL: http://elineg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0