Imponerad!!

Jag blir imponerad utav mig själv!!
Idag har jag som sagt varit & träffat min läkare, hon var mycket sen men trots det tog sig god tid med lilla mig :)
Jag hade många punkter att ta upp & vi gick igoneom alla.
- Remiss till OT ( handled & fotledsskydd) OK
- Remiss till kurator ( stöd & rådgivning) OK
- Remiss för blodprov ( laktos) OK
- Recept på medecin för natten OK
- Plåster till mitt operations ärr. OK
- Telefon nummer till en arbetsteraput OK
Sen ska jag ta kontakt med Erik Björck på KS för en tid. För att kunna gå vidare & mer vad blir mitt nästa steg. Sen för att få reda på mer om just min EDS.
Så det är helt otroligt skönt att jag kom ihåg ALLT & att vi hann....
Åkte med min granne in så efter läkarbesöket kunde jag handla oxå.
När vi kom hem så bjöd hon mig på middag, vilket var skönt för hade inte orkat fixa det själv! Tack!!

Sen var ja totalt utpumpad på både energi & kraft. Svårt att gå & värk i kroppen & knoppen. Så var tvungen att ta citodon för att inte rasa ihop. Lag mig på soffan & där blev jag liggande...

Från & med nu år 2009 ska jag ha en egen bok där jag noterar allt som händer, inom vad det gäller min EDS med läkare, FK, AF. Så jag har koll på vad som hänt, sagts, gjorts & när!
Vill kunna ha koll & tyvärr är inte minnet det bästa :(
Så för min egen skull.  

Fcik veta idag att bilen är kör bar, men däcken som jag hade, var dock inte så bra som vi hade hoppats på. Så i morgon måste jag ringa runt & kolla om det finns 3st begagnade däck!  Sen ska den förhoppningsvis gå igenom besiktningen....

Mycket nöjd med min dag & allt jag fick gjort! Bäst att gå till säng nu om jag ska orka i morgon.... 
Kramis ♥

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag har träffat Erik Björck på ett seminarium och han verkar helt underbar, synd bara att man bor så långt ifrån...

2009-01-26 @ 23:00:10
URL: http://channen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0