Återträff med KASAM

Försov mig i morse, så pappa var tvungen att hämta mig, hade fortfarande ingen frukost så det fick jag vara utan. Hundarna fick ingen promenad, så jag fick dåligt sammvete.  Men dom är så duktiga och gillar läget bara dom får vara med.
Idag har ja varit på återträff med KASAM gruppen. Vi var hemma hos en av deltagarna, hon har så fint och rofyllt hos sig!
Är glad att jag fått lära känna dig & känner mig alltid välkommen & framförallt uppskattad.
Alltid lika trevligt när vi ses och har MASSOR att prata om. Detta var näst sista kurstillfället vi hade, men har bestämmt inom gruppen att vi kommer fortsätta att ses. Vilket jag ser fram emot.
Man vet aldrig vart detta kan sluta någonstanns utan detta är bara början.
Det är en otrolig kraft vi har som gupp tillsammans man får massa energi & alla delar med sig utav sig själva.
Det är inga energitjuvar vi pratar om här inte! Nej tvärtom, så underbart skönt.
Var rädd för att börja denna grupp ifrån början för det kan lika gärna gå åt andra hållet oxå. Men våran kursledare har verkligen lyckats, vilket ja är mycket tacksam för.
Har gått  tidigare i andra rehab grupper som har tagit mer energi än givit.
Så är glad att jag testade och fick se att om man hamnar rätt så blir det bra! :)

Fick äntligen visa min skattkarta jag hade gjort idag.
När dom andra gjorde det så var jag nyopererad för knölstruma.
Ni som inte vet vad en skattkarta är så ska ja berätta det 
- Vi fick ett tomt stort ark papper som vi fick fylla med bilder, text & dekorera. Ja valde att klippa & klistra bilder på mina drömmar jag har och vill uppnå. Allt emellan mina blivande barn, hus, båt, hemhjälp och hur det ska se ut.
 
När ja sen var på väg hem stannade jag för att tanka bilen, när jag sen stoppat i pengar och börjar slutar aldrig soppan flöda! Det tog en stund innan ja fattade vad som var felet, gubben som stod vid andra pumpen hade tryckt fel. Så ja tankade på hanns kort... Vilket ställde till problem, men som inte var mitt fel. Dom pengarna som ja stoppade i automaten försvann in bara, så nu om ja vill ha tebax dom måste jag göra en reklamatiion!
Om man nu orkar det?!
Allt ska vara så omvänt hela tiden, får se hur ja gör?
Gärnet ut till stallet för att släppa ut mina hundar så dom fick springa.

Tack för en underbar dag allesammans!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0