Äntligen!!!

Nu äntligen har jag ringt Rådmansö skola (fritid avd.) och fått prata med rektorn. Vi har disskuterat min arbetspraktik, nu ska hon kontakta min handläggare på arbetsförmedlingen. Skönt att ha det gjort!
Sen ringde jag han som skulle fixa mitt ena vinterdäck som det var pungtering på, han återkommer nästa vecka om hur vi ska lösa däck problemet och bromsarna. Så nu är det på gång! Mycket mycket skönt!!!!
Så nu känner ja mig duktig som fick det gjort.

Min syster  Malin sms:ade att hon tänkte komma å hälsa på i eftermiddag :) Kul, hon har inte varit hemma hos mig sen i september.
Får se vad vi hittar på för skoj?!
Nu ska jag ta å gå ut på en promenad med hundarna :) Hej så länge...
Stellet jan -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0