Vet inte vart jag ska vända mig??

Fryser fast jag har långkalsonger & dubbla tjocktröjor inkl halsduk på mig inomhus!
Vet inte vad jag ska göra?!?!

Har tärffat min sjukgymnast idag, hände inget särskilt där.
Men efter det var jag till kuratorn.
Hade hoppats på att hon skulle kunna bli någon slags stödperson.
Men dom jobbar inte så, utan har som slags behndlingar uder ett tag för att sen avsluta.
Så det var ju inte det jag var ute efter, vill ju inte blanda in ytterligare en till person som bara ska vara med ett kortare tag.
Så när jag har precis lärt känna henne & hon vet hur jag fungerar så är det slut.
Så nu vet jag intevart jag ska vända mig??
Det visste inte hon heller...

Så ja, nu står jag här igen...

Har bytt dag denna vecka så ska arbetsträna i morgon istället för på torsdag.
Men det som är skönt är att jag får sovmorgon.
Det är posetivt med att vara på ett fritids, då är det eftermiddagar.

Nu börjar min hu´vudvärk komma så ska ta å lägga mig...
Men vi hörs i morgon, kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0