Som man tänker så blir det.

Shit hela dagen har nu gått...
Morgondagen ser inte mycket lugnare ut den heller....
Ska upp tidigt i morgon med, för då äntligen ska jag till OT-center för att pröva ut fotled & hanledsskydd.
Inte en dag för tidigt!!

Sen efter det är de ju sjukgymnasten som vanligt på tisdagar.
Hinner hem & vila lite innan min arbetsträning börja kl 12.30.
Viktgit är nu mer än någonsin att jag vilar emellan & gör min avslappning!!

Har idag varit på arbetsträningen, 3 timmar är alldeles fullt tillräckligt!
Får se hur det går i fortsättningen?
Tycker att det är mycket kul & stor trivs där jag är.
Men min kropp ja den är som den är, synd att man inte kan göra sådant man tycler är SÅ roligt :(

Men det är som det är & jag försöker fokucra på det jag kan istället.
För om jag skulle fokucera på det ja inte kan så är det stor risk för en depression!!
Så det gäller att akta sig för hur man tänker, för det är så att: det man tänker så blir det!
Helt otroligt vad vi kan påverka genom hur vi tänker.
Men det finns forskning på just detta & hur mycket det påverkar.
Så tänk er för :)

Åkte förbi stallet idag när jag var på väg hem, rastade hundarna & klappade på hästarna.
Saknar dom mycket, ska försöka komma ut på en tur någon dag. Tyvärr är det ju så halt överallt, till och med inne i skogen. Så det är inte så lätt att ta sig fram.
 
Nej nu måsta jag lägga mig, för jag vet ju hur lätt jag har att komma upp på morgonen... NOT!
Ses i morgon.... kramis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0